[GSL] Participare la construcția de programe libere

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Dum Noi 21 15:33:36 EET 2010

În data de Du, 21-11-2010 la 14:55 +0200, Alexandru Szasz a scris:
> Pe 21.11.2010 14:09, Răzvan Sandu a scris:

> ONG-urile astea ar fi formate din participanți la programe libere. Cum
> suntem puțini cu puțin timp liber, ele nu există ca activitate ci doar
> ca nume; a subliniat și Petru Rațiu că e nevoie de contributori.
> Sunt atât de mulți tineri care petrec zile în șir chinuindu-se cu
> programele proprietare (programe foarte cunoscute, jocuri, software de
> pe dispozitive specializate), încercând să le păcălească astfel încât să
> adauge funcționalitate. Ei ar fi primii car ar putea înțelege ce e un
> program liber și că ar putea contribui la așa ceva.

> [...]

Аș mai adăuga și lipsa persoanelor care chiar știu să facă marketing și
PR. Nu am văzut o contribuție ok în direcția asta.

Studenții de la marketing/PR/jurnalism fut buha pe bloguri scriind și
re-citând știrile locale sau a-l de zoso, și nu sunt în stare să pună ei
cap coadă o campanie pur online de promovare până și a firefox-ului
(culmea e că FF e unealta lor de lucru, duh).

Este adevărul crud, care ne caracterizează eșecurile.

Cum a menționat și Alex, prin comunități mi-ar place să aud de
promovarea Google Code-In/SoC sau Fedora SoC, iar SFD e bun doar de un
alt motiv de a ieși la o bere.

Spor.