[GSL] Participare la construcția de programe libere

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Dum Noi 21 19:00:08 EET 2010

2010/11/21 Doru Ilasi <doruilasi at gmail.com>:

> Nu numai : e nevoie de soluții viabile și de firme care să le pună în
> practică și să ofere servicii profesionale și garanții contractuale.
> Petre, Prolinux are în vedere desfășurarea unor astfel de activități ?
> Că schimbăm puțin foaia atunci.

Nu vad de ce nu. Pe de alta parte sunt un numar de lucruri care ar
trebui precizate, imho:

- cum am zis in mai multe randuri, o organizatie/comunitate/asociatie
e formata din oamenii care o compun (holy pleonasm, batman). Tot ce
s-a intamplat pana acum a fost din cauza ca cineva si-a rapit timp,
efort si bani sa se intample. Personal nu cred ca lucrurile astea sunt
interschimbabile, asa ca cine vrea mai mult, sa faca bine sa puna mana
sa ajute.
- ref. la oferirea/sustinerea de servicii, da, e un lucru la care ne
gandim de mai multa vreme, dar sunt de parere ca va trebui facut cu
atentie, pentru a evita pe cat se poate tot felul de probleme...
politice.

In orice caz, nu cred ca aici si acum e locul si momentul de a discuta
detalii, dar in principiu nici o usa nu e inchisa. Cred ca locul cu
cea mai diversa audienta dpdv membri Prolinux ar fi lista de email
(prolinux at lists.lug.ro), sau pentru conversatii one-on-one cu cine se
nimereste sa vina, la lunarele intalniri RLUG sau alte evenimente
similare (desi din pacate momentan asta inseamna doar Bucuresti).

--
Petre.