[GSL] SFD 2011

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Lun Noi 22 08:43:30 EET 2010

On 11/20/2010 12:13 PM, Mihai-Stanislav Jalobeanu wrote:
> Evident că îți dau parțial dreptate, Stas, în sensul că ne mișcăm
> greu, că SFD n-a prins încă pe aici, că nivelul de penetrare a Linux
> chiar și în rândurile tineretului și a studenților din facultățile de
> profil (informatică, calculatoare) este extrem de scăzut. Pe studenții
> mei, la informatică, îmi permit să-i întreb dacă au auzit de Linux,
> Ubuntu, Fedora, dacă Windows folosit acasă-i cu licență au ba. Nici nu
> are rost să discut răspunsurile primite.

Nu e dracul atit de negru... in toamna la installfest-ul din Automatica
am fost uimit sa vad peste 100 de studenti de anul I veniti sa afle mai
multe despre cum pot sa iti puna Linux pe calculatoare (o crestere de
la, din cite am inteles, in jur de 20 in anii trecuti).

Ce-i drept, nu venisera acolo pentru libertate ci pentru ca asta invata
ei la scoala, dar cred ca ei sint audienta potrivita si pentru (dar nu
numai) mesaje ideologice.