[GSL] FLOSSCamp 2011

Alexandru Cucu cracknel.org la gmail.com
Joi Sep 16 22:38:51 EEST 2010

Observ că istru.org nu functionează.

Cu ce ajungem acolo?

Cred că e mai aproape de Copșa Mică și Mediaș decât de Sibiu.

S-ar putea să fie mai greu fără mașină personală.

Mie mi s-a părut ok locația din 2009 (Curmătura Ștezii, Sibiu)

Alexandru Cucu