[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Joi Apr 7 12:10:14 EEST 2011

Am transmis acum câtva timp anunțul privind ediția a 3-a a scolii de vara
"Informatica la Castel", cu rugamintea implicării și posibilelor sugestii
tematice. Va avea loc din 29 August  până în 3 Septembrie tot la castelul
Macea, având la dispoziție parcul și grădina botanică și, la fel ca în anii
trecuți, o rețea cu 10 PC-uri cu acces la Internet si libertatea de a
instala-configura-testa-demonstra orice distribuții sau aplicații FLOSS.
Pe Adi Roiban l-am solicitat în mod special, dorind să aflăm și dacă acceptă
să rămână în comitetul de organizare, ceea ce evident îl obligă :-)

cu mulțumiri celor care iau în seamă cele de mai sus, cu speranța de a
recepționa cât mai multe înscrieri din grupul GSL, în noul an de criză

Mihai Jalobeanu

În data de 6 aprilie 2011, 23:17, Adi Roiban <adi la roiban.ro> a scris:

--
Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (
http://www.openrespect.org)