[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Joi Apr 7 12:37:45 EEST 2011

Nu. Nu-i pentru campat. In castel se asigur─â cazarea, la un pret aproape
simbolic. In parcul dendrologic nu se pot pune corturi! Si num─ârul de locuri
este desigur limitat. Detalii v─â poate furniza Adi Roiban, care a fost la
editia de acum 2 ani.

În data de 7 aprilie 2011, 12:17, Alexandru Cucu <cracknel.org la gmail.com> a
scris:

> Sfarsitul lui august? Cam tarziu pentru cort :(

> vara
> sugestii
> castelul
> anii
> accept─â

> cazare)?

> --
> Alexandru Cucu

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (
http://www.openrespect.org)