[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

RŃzvan Sandu razvan.sandu la mobexpert.ro
Joi Apr 7 13:03:15 EEST 2011

Pe 07.04.2011 12:10, Mihai-Stanislav Jalobeanu a scris:
> Am transmis acum c├ótva timp anun╚Ťul privind edi╚Ťia a 3-a a scolii de
> vara "Informatica la Castel", cu rugamintea implicării și posibilelor
> sugestii tematice.

Bun─â ziua,

Chiar dac─â nu r─âspund mesajelor pentru grupul GSL, eu sunt ÔÇ×pe recep╚ŤieÔÇŁ
╚Öi ├«ncerc s─â g─âsesc persoane *real* interesate de ÔÇ×Informatica la
CastelÔÇŁ (profesori, asisten╚Ťi...).

Nu prea ╚Ötiu cum s-ar ├«mp─âca ÔÇ×mixareaÔÇŁ FLOSSCamp cu ÔÇ×Informatica la
CastelÔÇŁ - asta ar necesita reg├óndirea total─â a programului...

Numai bine,
R─âzvan
--
*V─â rug─âm s─â lua╚Ťi ├«n considerare normele de protec╚Ťie a mediului
înainte de a tipări acest mesaj.*

*Please consider the environment before printing this email.*

*NOTĂ:* Eventualele fișiere .odt, .ods, .odp, .odb, etc. atașate acestui
mesaj sunt documente în formatul *ISO OpenDocument (ISO/IEC
26300:2006)*. V─â ├«ncurajez s─â folosi╚Ťi ╚Öi Dvs. acest format liber, care
se generalizeaz─â rapid ├«n ├«ntreaga lume. Dac─â, momentan, nu pute╚Ťi
deschide fi╚Öierele ├«n cauz─â, v─â rog s─â instala╚Ťi *suita de birou
LibreOffice*, care poate fi descărcată, *gratuit și legal*, de la
http://www.libreoffice.org/ . V─â cer scuze pentru nepl─âcerea de moment
provocat─â!

*NOTE:* This e-mail message may have .odt, .ods, .odp, .odb files
attached. These are documents in *the ISO OpenDocument file format
(ISO/IEC 26300:2006)*. I kindly encourage you to use this free format
too, because it's an open standard whose acceptance is fastly growing
around the world. For the moment, if you cannot open the attached
documents, please download and install *the free office suite
LibreOffice* from http://www.libreoffice.org/ - which you can use *free
of charge and perfectly legal*. I apologize for this time inconvenience!

Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: razvan_sandu.vcf
Tip: text/x-vcard
Mărime: 594 octeţi