[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Joi Apr 7 15:20:51 EEST 2011

 On Thu, 7 Apr 2011 15:15:39 +0300, Ioan Eugen Stan wrote:

> Adevărat, însă mereu va fi câte un inconvenient. Nici un loc nu este
> perfect pentru toată lumea.

 Matematica spune că centrul țării este perfect pentru toată lumea,
 fiind la distanță minimă D față de extremități și celalalte distanțe d
 fiind mai mici decât D. :-)

> Eu cred că merită efortul de a face un drum de la Ploiești până la
> Arad.
> Nu sunt multe evenimente de felul acesta și cred că trebuie
> sprijinit.

 Fără îndoială că „Informatica la Castel” este un eveniment special, dar
 s-ar putea să nu intereseze pe toți care vin de regulă la FLOSSCamp.

 Tibi