[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Apr 7 15:47:39 EEST 2011

Pe 07.04.2011 15:20, Tiberiu C. Turbureanu a scris:

>   Fără îndoială că „Informatica la Castel” este un eveniment special, dar
>   s-ar putea să nu intereseze pe toți care vin de regulă la FLOSSCamp.

Bună ziua,

Din experiența proprie: „Informatica la Castel” este un eveniment
*foarte* frumos și relevant pe harta FOSS în România.

Intuiția îmi spune că target-ul de public al celor două evenimente este
ușor diferit:

- FLOSSCamp este un loc destinat întâlnirii dezvoltatorilor și
contributorilor la proiecte FOSS (deci a celor *deja* familiarizați cu FOSS)

- „Informatica la Castel” oferă *introducere* în problematica FOSS (și
incursiuni de nivel mediu, nu foarte tehnic, în teme speciale).

Publicul e format din două părți: cei care susțin prezentările (persoane
cu mai multă experiență FOSS) și cei care vin, mai ales, ca să asimileze
informația (asistenți, elevi, studenți, profesori de info specializați
în Windows, jurnaliști, promoteri, persoane din administrația publică, etc.)

Desigur, schimbul de experiență și de idei funcționează liber, în ambele
sensuri...

Din punctul meu de vedere ,„Informatica la Castel” are cu atât mai mare
succes cu cât *numarul* celor din a doua categorie e mai mare (fără a
subestima deloc importanța participării celorlalți și a calității
lucrărilor).

De asemenea, „Informatica la Castel” se pretează extraordinar la
mediatizare către publicul *larg* : prezența câtorva jurnaliști, mai
ales din presa sau audiovizualul non-IT, ar putea face minuni !  :)

Cu stimă,
Răzvan