[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Joi Apr 7 16:39:23 EEST 2011

Salut Mihai,

Subscriu (ca si Stas) la ideea ca suna (+foarte) interesant.
Razvan a semnalat însă corect că asta presupune și un pic de regândire a
programului de acolo în acest sens, pentru că ve-ți avea +20/25 musafiri
în plus, cel puțin pentru 2 zile.
Eu unul votez pentru de pe acum : sună interesant și cu siguranță va fi
benefic și productiv.

Cele bune,
Doru