[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Apr 7 23:37:46 EEST 2011

Aici sunt rezultatele până în prezent:
https://spreadsheets.google.com/ccc?key=0AuoXNyPn-HihdFduMlJXekYzTXBaVXV2bkFSYVpueVE&hl=en&authkey=CIvSzesF

Aproate 50% sunt din zona București.
60% vor cort iar 27% cazare low-budget.

----------------

Din punctul meu de vedere FLOSSCamp este un eveniment informal destinat
corturilor, dar am pus în chestionar opțiunea cu cazare low budget și
pentru a testa interesul pentru un altfel de eveniment.

Deci cei 27% ar fi interesați de un eveniment de genul Informatica la
Castel.
La Informatică la castel eu am găsit niște gazde foarte primitoare și
deschide și cred că dacă este interes ar ieși un eveniment foarte
frumos. Mi-a plăcut facilităție castelului și m-am simțit foarte bine.
Mare păcat că nu e în centrul țării că altfel ar fi fost un eveniment
perfect.

Eu am făcut propunerea pentru organizarea unui eveniment Ubuntist la
Macea dar lumea nu a fost foarte receptivă.

----

Din câte văd este clar că FLOSSCamp va fi undeva în mijlocul țării și la
cort, dar în același timp există interes pentru un eveniment mai formal
iar pentru acesta Macea ar putea fi o locație posibilă.

Toate cele bune,
Adi

--
Adi Roiban