[GSL] proiecte.softwareliber.ro

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Dum Apr 10 18:45:16 EEST 2011

În data de Du, 10-04-2011 la 18:32 +0300, Tiberiu C. Turbureanu a scris:

>  Iar eu vreau să se înțeleagă de la început că nu am o problemă cu
>  această decizie, mai ales că nu am fost un contribuitor al proiectelor
>  de acolo.

>  În opinia mea, concluzia aceasta este greșită pentru un grup care și-a
>  propus (prin nume) să promoveze libertatea programelor.

Faptul că vreau să fiu liber, nu presupune că am chef să-mi pierd timpul
prin actualizarea uneltelor libere care nu sunt folosite de nimeni.
Punct.

Putem continua discuția în privat, însă eu nu-i văd rostul. Iar faptul
că o persoană care nu contribuie îmi vede votul pentru o decizie, drept
unul greșit, nu mi se pare o problemă!

Vreau să reamintesc încă o dată, că mesajul meu a fost unul informativ,
și nu trebuie interpretat drept un apel la discuții.

Weekend fain.