[GSL] proiecte.softwareliber.ro

Tiberiu C. Turbureanu tct la ceata.org
Dum Apr 10 19:00:07 EEST 2011

 On Sun, 10 Apr 2011 18:45:16 +0300, Stas Sușcov wrote:
> În data de Du, 10-04-2011 la 18:32 +0300, Tiberiu C. Turbureanu a
> scris:

> Putem continua discuția în privat, însă eu nu-i văd rostul. Iar
> faptul
> că o persoană care nu contribuie îmi vede votul pentru o decizie,
> drept
> unul greșit, nu mi se pare o problemă!

 Nu este vorba despre tine, efortul tău sau votul tău, ci despre grup,
 scopul său și deciziile care îl pot aduce mai aproape sau mai departe de
 acest scop.

 Nici eu nu văd rostul unei discuții în privat, pentru că aceasta este o
 critică publică. Și nu trebuie să fiu contribuitor ca să o manifest.

 Tibi