[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Apr 11 09:50:04 EEST 2011

Salut Alexandru,

On 10.04.11 23:49, Alexandru Cucu wrote:
> Salutare!
>
> Observ ca a pomenit cineva de Moeciu.
Pot culege informații de la fața locului (am câțiva prieteni în Moeciu
care știu toți coclaurii de acolo) legat de o locație în care să putem
campa astfel încât să avem și liniște și apă aproape. Pentru cei care
optează pentru acoperiș, chiar nu e nici o problemă să găsim ceva.
> Zona Bran-Moeciu e superba, doar ca nu stiu cum stam cu transportul pana acolo.
Transportul nu e o problemă până în Moeciu sau Bran : sunt curse
regulate dese încolo din Brașov. De acolo la locul de campare fie
organizăm ceva drumuri, fie pe jos, la plimbare.
> Eu am propus asta anul trecut, dar n-am gasit informatii legate de transport.
> Ceva vesti bune despre zona asta? :)
Dacă este de interes zona mă pot documenta.
Doru