[GSL] FLOSSCamp 2011 - studiu de fezabilitate

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Apr 11 15:11:49 EEST 2011

On Mon, 2011-04-11 at 09:50 +0300, Doru Ilasi wrote:
> Salut Alexandru,

> Pot culege informații de la fața locului (am câțiva prieteni în Moeciu
> care știu toți coclaurii de acolo) legat de o locație în care să putem
> campa astfel încât să avem și liniște și apă aproape. Pentru cei care
> optează pentru acoperiș, chiar nu e nici o problemă să găsim ceva.
> Transportul nu e o problemă până în Moeciu sau Bran : sunt curse
> regulate dese încolo din Brașov. De acolo la locul de campare fie
> organizăm ceva drumuri, fie pe jos, la plimbare.
> Dacă este de interes zona mă pot documenta.
> Doru

Dacă nu a deranj mare cred că ar fi util să avem mai multe informații
despre un posibil loc în zona Brașov.
Dacă e lângă ceva pârău sau izvor ar fi excelent.

Deocamdată avem informații despre locurile din anii trecuți și dacă nu
apar alte propuneri cu informații mai detaliate și documentate vom alege
una dintre acele locuri.

Mersi mult!

--
Adi