[GSL] Rezultate feedback FLOSSCamp 2011

Adi Roiban adi la roiban.ro
Vin Apr 22 20:49:16 EEST 2011

Am făcut niște grafice cu rezultatele sondajului și le-am pus aici:
http://adi.roiban.ro/2011/04/22/flosscamp-2011-rezultate-feedback/

Din punctul meu de vedere nu ne ajută foarte mult pentru că lumea e
impărțită între cort și pensiune, iar preferința pentru dată se extinde
în mod aproape egal pe iulie și august.
Cel mai important este să stabilim data astfel încât lumea să îți poate
organiza weekendurile de vară.

Vreau să reamintesc că pentru cazare în pat există ProInfo și Școala de
vară care este un eveniment linuxist ce va avea loc anul acesta între 29
August și 3 Septembrie lângă Arad.

Aveți ceva sugestii cum am putea lua o decizie în ceea ce privește data?

Toate cele bune!
--
Adi