[GSL] Petrecere Firefox 4 în Cluj

Catalin Balan laserbeam333 la gmail.com
Vin Apr 29 21:08:05 EEST 2011

2011/4/29 Alina Mierlus <contact la alinamierlus.com>:
> Catalin, cred ca inscrierile sunt mai mult pentru a avea un numar al
> participantilor. Nu cred ca este o problema daca vrei sa participi.
>
> Oricum, recomand sa incerci sa te inscrii :) (o sa-i ajute mult pe
> organizatori).

Mulțumesc, din păcate pe http://www.softvision.ro/mozilla scrie că:

„Perioada de înscriere la Firefox 4 Launch Party s-a încheiat.
Mulțumim tuturor pentru interesul manifestat față de eveniment.”

Totuși, dacă se poate veni fără înscriere, probabil voi fi acolo.

--
Cătălin Bălan
http://thescrambledbit.wordpress.com