[GSL] Petrecere Firefox 4 n Cluj

Alina Mierlus contact la alinamierlus.com
Sm Apr 30 06:37:43 EEST 2011

Nici eu nu sunt genul care critică :). Am contactul organizatorilor.
Mie nu mi se pare chiar fancy că se ține într-o sală de conferințe
la un hotel. ;)
Am recomandat ca data viitoare să se meargă în Pub sau
coworking/open space.

Cătălin, poți merge. Sunt sigură că o să se găsească un loc liber :)!
Succes!

-Alina M.

În data de Sb, 30-04-2011 la 00:25 +0200, Alina Mierlus a scris:

Alina Mierlus
Community engagement geek

Identi.ca: @alinamierlus
Twitter: @alina_mierlus