[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Lun Aug 1 11:12:45 EEST 2011

Salut Doru și mersi pentru informații.

Acum există câțiva factori care ne vor ajuta să luam decizia.

Există autobuze/microbuze din Brașov până în Moieciu de _Sus_ , inclusiv
în Weekend?

Care este taxa de cort pentru campat pe proprietatea privată?

Mersi,
Adi