[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Lun Aug 1 22:23:51 EEST 2011

On 01.08.11 11:12, Adi Roiban wrote:
> Salut Doru și mersi pentru informații.
>
> Acum există câțiva factori care ne vor ajuta să luam decizia.
>
> Există autobuze/microbuze din Brașov până în Moieciu de _Sus_ , inclusiv
> în Weekend?
N-are treaba cu Moeciu.

Statia de coborare pentru autobuz este cea din Bran / Simon. (vezi pe
maps intersectia din Bran catre Simon). Pana acolo sunt curse regulate.
Nu cred ca are sens sa ne facem probleme : pe acea ruta circula cursele
de Bran, Moeciu, Fundata. Presupun ca la maxim 30 min e autobuz incolo.

> Care este taxa de cort pentru campat pe proprietatea privată?
Omul a zis ca eventual tariful de cosit pe suprafata pe care stam.
Chiar nu stiu ce sa zic, dar cat poate sa fie. Cine stie tarife, sa
zica. Insa, cred ca putem negocia un pachet de servicii avantajos daca
se doreste si vre-un berbecut la protap. (Stii cum e, cat de avantajos
poate fi in Bran ... :) ). Daca sunteti hotarati la un astfel (sau alt
fel) de all inclusive, iti dau bucuros nr lui de telefon si lamuresti.
(dat fiind ca eu nu-s fan carne de oita).