[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Aug 1 22:52:32 EEST 2011

În data de Lu, 01-08-2011 la 22:33 +0300, Doru Ilasi a scris:

> inclusiv

> Curent electric in nici un caz, doar daca montam repede eoliene - de
> vant n-o sa ducem lipsa. Apa zice omul nostru ca e in apropiere
> (adica
> la cam 100m, din spusele omului). Apa potabila aducem in ceva bidoane
> cu
> masina, eventual. Bere la fel.
> Alimentara e jos in Simon : la urcare se poate lua dupa dorinta.
>
> Daca va organizati (adica doritorii de apa/bere) pot pune in masina
> comenzile facute in prelabil. Si nu o sa fiu sigurul care vine cu
> [...]

Salut,
eu zic că majoritatea întrebărilor sunt rezolvate.
Voi actualiza pagina asap și voi scrie și un anunț pe softwareliber.ro

Mulțumim mult!