[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Aug 3 11:44:21 EEST 2011

On Wed, 2011-08-03 at 00:47 +0300, Doru Ilasi wrote:

> NU : NU LUATI AUTOBUZE SPRE MOECIU DE SUS SAU JOS,
> MOECIU=gresit ; Simon/Bran=corect.
>
> Daca nu descuracati harta, intrebati ORIUNDE de Schitul Bran (schitul
> Sf. Andrei). Oricine va indruma incolo. Treceti de schit spre vale (e
> doar un drum acolo) si cautati indicator de Floss Camp.
>
> Doru

E normal să existe această confuzie, deoarece în ultima vreme am vorbit
tot de Moieciu.

Am încercat să fac o hartă cu mai multe detalii.
http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=211321353688224832236.0004a9959d6bfc66d6c25

Doru, îmi poți confirma următoarele detalii.

1. Numele autogării de unde pleacă microbuzele

2. Numele direcției microbuzelro / Orarul microbuzelor

3. Numele stației de coborâre

4. Indicații de mers pe jos de la stația de autobuz și până la locul de
campare.

-----

Din câte văd pe hartă, de la stația de autobuz până la campare sunt mai
bine de 10 km.

De aceea aș vrea să știm orarul curselor de autobuz și să ne organizăm
să așteptâm lumea la autobuz.

Mersi!

--
Adi