[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mie Aug 3 12:28:30 EEST 2011

On 03.08.11 11:44, Adi Roiban wrote:

> E normal să existe această confuzie, deoarece în ultima vreme am vorbit
> tot de Moieciu.
>
> Am încercat să fac o hartă cu mai multe detalii.
> http://maps.google.com/maps/ms?ie=UTF&msa=0&msid=211321353688224832236.0004a9959d6bfc66d6c25
>
> Doru, îmi poți confirma următoarele detalii.
>
> 1. Numele autogării de unde pleacă microbuzele
autogara Bartolomeu : e corect pozitionata pe harta initiala (cine n-o
nimeste, poate intreba de autogara de langa stadionul tineretului).
http://www.cpnt.ro/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=175 e lamuritor

> 3. Numele stației de coborâre
Rugati soferul sa va indice statia de coborare pentru localitatea Simon.

> 4. Indicații de mers pe jos de la stația de autobuz și până la locul de
> campare.
Urmati drumul asfaltat prin Simon pana la biserica de pe dreapta.
Urmati de acolo drumul neasfaltat care porneste spre stanga, cu
indicator pentru schitul Sf. Andrei (sau schitul Bran). Sus pe deal,
urmati bifurcatia spre stanga, treceti de schit, de pensiune Conacul
Domnesc si de ferma care se vede in vale. In functie de unde va fi
stabilit locul de campare, vor fi puse indicatoare catre tabara. (Stas
va stabili la fata locului deseara sau maine locul exact).
Doru