[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Mie Aug 3 13:06:42 EEST 2011

On Wed, 2011-08-03 at 12:28 +0300, Doru Ilasi wrote:

> autogara Bartolomeu : e corect pozitionata pe harta initiala (cine n-o
> nimeste, poate intreba de autogara de langa stadionul tineretului).
> http://www.cpnt.ro/index2.php?option=com_content&do_pdf=1&id=175 e lamuritor

> Rugati soferul sa va indice statia de coborare pentru localitatea Simon.

> Urmati drumul asfaltat prin Simon pana la biserica de pe dreapta.
> Urmati de acolo drumul neasfaltat care porneste spre stanga, cu
> indicator pentru schitul Sf. Andrei (sau schitul Bran). Sus pe deal,
> urmati bifurcatia spre stanga, treceti de schit, de pensiune Conacul
> [...]

Mersi mult.
Foarte bune informațiile.
Am actualizat pagina: http://camp.softwareliber.ro/2011/calea
Vă rog să verificați că informațiile sunt clare ... iar dacă vă
permiteți, să verificați că sunt și precise.

Cei care vin cu transport în comun, sunt rugați să anunțe pe listă
ora la care ajung, pentru a putea organiza „ridicare” din Bran.

La fel, cei care vin cu mașini și doresc să „ridice” alți participanți
din Bran, sunt rugați să anunțe pe listă.

Spor,
--
Adi