[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Ion-Mihai Tetcu itetcu la FreeBSD.org
Mie Aug 3 13:27:31 EEST 2011

On Wed, 03 Aug 2011 13:06:42 +0300
Adi Roiban <adi la roiban.ro> wrote:

> Mersi mult.
> Foarte bune informațiile.
> Am actualizat pagina: http://camp.softwareliber.ro/2011/calea
> Vă rog să verificați că informațiile sunt clare ... iar dacă vă
> permiteți, să verificați că sunt și precise.
>
> Cei care vin cu transport în comun, sunt rugați să anunțe pe listă
> ora la care ajung, pentru a putea organiza „ridicare” din Bran.
>
> La fel, cei care vin cu mașini și doresc să „ridice” alți participanți
> din Bran, sunt rugați să anunțe pe listă.

Eu o sa vin vineri pe la 5-6pm. (o sa stiu mai exact maine), cu masina
cu doi prieteni su putem ajuta la transbordare.

Intoarcerea in Bucuresti probabil duminica pe la pranz.

--
Ion-Mihai Tetcu <itetcu la FreeBSD.org>