[GSL] Scoala de Vara "Informatica la Castel" Editia a 3-a

Mihai-Stanislav Jalobeanu jalobeanu la gmail.com
Mie Aug 3 19:46:28 EEST 2011

Dragă Doru,
Văd că prins cu FLOSS-Campul , n-ai citit răspunsul meu prompt de acum
10 zile și retrimiți același mesaj  - răspunzi din nou la un apel de
acum  un an si jumătate!  Rugămintea mea fusese să-mi transmiți un
titlu și câteva fraze, tocmai pentru a putea finaliza varianta mai
detaliată a programului, doar nu suntem la scoala militară să te pun
unde-mi vine mie și să-ți pretind "vorbește despre cutare"!

În data de 24 iulie 2011, 18:45, Doru Ilasi <doru la aplix.ro> a scris:

Prof.Dr. Mihai Jalobeanu

Putem încuraja discutiile civilizate cu OpenRespect (http://www.openrespect.org)