[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Mie Aug 3 20:24:27 EEST 2011

On 03.08.11 19:21, Alexandru Szasz wrote:
> Mie nu mi-e clar dacă e stabilit locul unde punem cortul.
> Eu o să ajung vineri, cu mașina, pe la 17.
> Ajunge cineva mai devreme, Doru sau Stas ? și dacă da nr. de telefon să
> ne putem găsi.

Nu e stabilit exact locul, doar perimetrul in care se va amplasa tabara.
Stas e deja sus pe munte, inspecteaza locul si stabileste ce e de stabilit.

Eu incerc sa merg de maine seara, inarmat cu hartii indicatoare
pretiparite. Nu e decat o cale de acces incolo, nu se poate rata si voi
avea grija sa fie usor de gasit.
Singurul lucru care nu trebuie uitat, este sa urmati cale  catre schitul
Sf. Andrei (numit acolo si schitul Bran).

Doru