[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Ioan Eugen Stan stan.ieugen la gmail.com
Joi Aug 4 19:16:16 EEST 2011

În data de 4 august 2011, 14:40, suscovs la gmail.com <stas la nerd.ro> a scris:

Eu o sa plec (sper :D) cu A 1622 care ajunge in Brasov pe la 14:30.
Pot oferi saltea de aer contra loc in cort :D.
Asa ca rog sufletele generoase sa se afirme.

Pentro oferte de cort, mers impreuna pe tren sau alte cele numarul meu
de tel. este 0720 898 747.

Numai bine,

--
Ioan Eugen Stan