[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Ioan Eugen Stan stan.ieugen la gmail.com
Joi Aug 4 19:46:36 EEST 2011

În data de 4 august 2011, 19:20, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a scris:

> O să aduc eu un cort în plus, pentru orice eventualitate, e de 3
> persoane cu antreu.

Sa traiesti sefule :D. Prima bere e de la mine. Sa-mi spui ce preferi.

--
Ioan Eugen Stan
http://ieugen.blogspot.com/