[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Varga Levente vlzoltan la gmail.com
Joi Aug 4 20:13:19 EEST 2011

Salut,

Eu pornesc acum seara (joi) si ajung undeva pe la ora 5 si ceva dimineata
(vineri) in Brasov. Daca este cineva care ajunge, tot asa, pe la orele
diminetii si prefera companie pentru continuarea drumului, nr meu de tel.
este 0742135966.

Toate cele bune,
Levi

2011/8/4 Ioan Eugen Stan <stan.ieugen la gmail.com>

> sa
> circula

> Super, ne vedem acolo. Ne auzim la un telefon.
>
> --
> Ioan Eugen Stan
> http://ieugen.blogspot.com/
> Lista de discuĹŁii a Grupului pentru Software Liber

Lege, lege, relege, ora, labora et invenies.