[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Victor Nitu victor la debian-linux.ro
Mar Iul 26 18:04:20 EEST 2011

On 07/26/2011 04:06 PM, Adi Roiban wrote:
> Mai stăm 2, 3 zile să vedem dacă reușim să documentăm locul din Moieciu,
> altfel putem trece la planul B și să ținem FlossCamp în locul din 2009
> acela fiind deja documentat.
Am incercat astazi in repetate randuri sa iau legatura cu Autogara 2 din
BV, acolo de un de am aflat ca se pleaca spre Moeciu de Sus.
Maine voi incerca de dimineata. Reply aici pentru ce anume trebuie
documentat, in afara de ce este pe site in TODO.
In 2-3 zile presupun ca se pot obtine datele necesare.
Propunere: am studiat *putin* harta, se pare ca exista un traseu pe
banda rosie de la Sinaia, spre Moieciu de Sus direct.
Asta ar fi o ruta alternativa.
Dupa ce termin cu informarea, voi compune un doc cu detalii etc.
Indiferent daca obtin sau nu tot ce trebuie completat pe acolo prin site
la "cum ajungi".
Poate exista vreun abonat la aceasta lista, care e din Brasov? :D
Revin maine cu un update, tot pe lista gsl.

--
Victor NIŢU
Debian GNU/Linux - Romania