[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Victor Nitu victor la debian-linux.ro
Joi Iul 28 12:21:02 EEST 2011

On 07/26/2011 06:04 PM, Victor Nitu wrote:
> Am incercat astazi in repetate randuri sa iau legatura cu Autogara 2
> din BV, acolo de un de am aflat ca se pleaca spre Moeciu de Sus.
> Maine voi incerca de dimineata. Reply aici pentru ce anume trebuie
> documentat, in afara de ce este pe site in TODO.
> In 2-3 zile presupun ca se pot obtine datele necesare.
> Propunere: am studiat *putin* harta, se pare ca exista un traseu pe
> banda rosie de la Sinaia, spre Moieciu de Sus direct.
> Asta ar fi o ruta alternativa.
> Dupa ce termin cu informarea, voi compune un doc cu detalii etc.
> [...]

Impreuna cu Ciprian de la osn.ro, am deslusit misterul traseului, in
mare parte. Atasat pdf.
Sper sa apara pe site cat mai curand, pentru ca se cam apropie data.
*
TODO:* cine a fost sa pozeze locatia, poate sa puna o harta marcata
precum in doc atasat cu pozitia acesteia si traseul de urmat?

P.S.: tot Ciprian ne asigura ca zona Moieciu e foarte faina pentru mers
putin pe jos, sper sa nu se sperie nimeni de asta :)
--
Victor NIŢU