[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Adi Roiban adi la roiban.ro
Joi Iul 28 12:37:02 EEST 2011

On Thu, 2011-07-28 at 12:21 +0300, Victor Nitu wrote:
> [...]
[snip]
> Impreuna cu Ciprian de la osn.ro, am deslusit misterul traseului, in
> mare parte. Atasat pdf.
> Sper sa apara pe site cat mai curand, pentru ca se cam apropie data.
>
> TODO: cine a fost sa pozeze locatia, poate sa puna o harta marcata
> precum in doc atasat cu pozitia acesteia si traseul de urmat?

Pentru loc, Doru ne-a dat coordonatele GPS.

Tot Doru a spus că există și 4 curse pe zi care merg direct la Moieciu
de Sus de la Autogora Avram Iancu.

Autogara Avram Iancu este aceeași cu Autogara 2?

Doru sau Ciprian, ați putea să ne spuneți și numerere de autobuze care
circulă între gară și autogară ... și eventual cât de des :)?

---------

E cam complicat de mers cu cursele până în Moieciu de Jos.
Cu cele 4 curse pe zi până în Moieciu de Sus, cei care vin cu mașina (ex
eu) ar putea aștepta oameni la autobuz și să îi ducă la locul de
campare.
4km de mers pe jos cu rucsaci și alte cele, e ceva de mers.

Mersi!

--
Adi Roiban