[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Petru Ratiu rpetre la gmail.com
Joi Iul 28 13:09:58 EEST 2011

2011/7/28 Stas Sușcov <stas at nerd.ro>:
> În data de Jo, 28-07-2011 la 12:21 +0300, Victor Nitu a scris:

> Mulțumim, calea a fost actualizată!
> :)
> http://camp.softwareliber.ro/2011/calea

Punctul de plecare e putin aiurea (nu acolo te trezesti cand iesi din
gara), ceva mai aproape de adevar ar fi
http://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=Strada+Avram+Iancu&hl=en&sll=45.661145,25.59804&sspn=0.012237,0.033023&geocode=FVO4uAIdrtOGAQ%3BFe7EuAIdR12GAQ&mra=dme&mrsp=0&sz=16&dirflg=w&t=h&z=16
IIRC, era si ceva autobuz care ducea acolo, dar nu mai sunt la curent
cu traseele ratbv-ului de mai bine de 10 ani, in orce caz e o casa de
bilete chiar la iesirea din gara unde se poate intreba.

PS: din http://www.ratbv.ro/harta_mare.html reiese ca linia 23 ar
corespunde, dar o intrebare la fata locului sigur da rezultate mai
practice.

--
Petre.