[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Ghenciu Ciprian g.ciprian la osn.ro
Joi Iul 28 14:19:00 EEST 2011

Pe 7/28/2011 1:09 PM, Petru Ratiu a scris:

> Punctul de plecare e putin aiurea (nu acolo te trezesti cand iesi din
> gara), ceva mai aproape de adevar ar fi
> http://maps.google.com/maps?saddr=Unknown+road&daddr=Strada+Avram+Iancu&hl=en&sll=45.661145,25.59804&sspn=0.012237,0.033023&geocode=FVO4uAIdrtOGAQ%3BFe7EuAIdR12GAQ&mra=dme&mrsp=0&sz=16&dirflg=w&t=h&z=16
> IIRC, era si ceva autobuz care ducea acolo, dar nu mai sunt la curent
> cu traseele ratbv-ului de mai bine de 10 ani, in orce caz e o casa de
> bilete chiar la iesirea din gara unde se poate intreba.
>
> PS: din http://www.ratbv.ro/harta_mare.html reiese ca linia 23 ar
> [...]
Bună,
Pentru cei care vin cu trenul și vor coborî în gara mare, la ieșirea din
gară există o stație pentru transportul în comun precum și o casă de
bilete. Dar, nu din această stație veți urca în autobuz cu destinația
Autogara 2. Cum se iese din gară, aprox. 100 metri dreapta și înainte
mai există o stație de autobuze. Din aceas stație, vă urcați în mașina
23 și coborâți la stația Stadionul Tineretului. Puteți întreba chiar la
stația de bilete să vă arate exact stația pentru linia 23 spre Stadionul
Tineretului dacă credeți că nu vă puteți da seama ușor.
Orarul de circulație este acesta: http://www.ratbv.ro/trasee2.php?id=14
(atenție, ora de plecare afișată reprezintă ora de plecare din capătul
de linie - stația Saturn)

    *Linia - 23-Autobuz*
    **Frecventa ore virf = *15 min.*
    Frecventa afara ore virf = *15/20 min.*
    Frecventa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = *30 min.*
    Prima cursa zile lucratoare = *05:28*
    Prima sfirsit de saptamina si sarbatori legale = *6:30*
    Ultima cursa zile lucratoare = *23:42*
    Ultima cursa sfirsit de saptamina si sarbatori legale = *22:30*

Odată ajunși la stația Stadionul Tineretului (eventul puteți să-l
întrebați pe șofer dacă vă poate informa când să coborâți ca să nu
pierdeți stația - și chiar dacă pierdeți coborârea la această stație, de
la următoarea puteți merge pe jos înapoi - durează cam 5 min.) puteți
vedea deja Autogara 2 (o stație mare de autobuze, cu multe autobuze :)
), iar de acolo vă puteți descurca și mai ușor. La informații puteți
întreba detalii despre ce doriți. Biletele se cumpără de la șoferul
autobuzului.
Vă recomand toată zona Moeciu-Șimon-Cheia-Cheile
Grădiștei-Fundata-Ciocanu dacă aveți chef de drumeții. Este mult de
mers, dar merită din plin. Cel puțin de la Ciocanu puteți cumpăra de la
localnici o brânză extraordinară.
Ciprian