[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Victor Nitu victor la debian-linux.ro
Joi Iul 28 14:57:32 EEST 2011

On 07/28/2011 12:37 PM, Adi Roiban wrote:
> E cam complicat de mers cu cursele până în Moieciu de Jos.
> Cu cele 4 curse pe zi până în Moieciu de Sus, cei care vin cu mașina (ex
> eu) ar putea aștepta oameni la autobuz și să îi ducă la locul de
> campare.
> 4km de mers pe jos cu rucsaci și alte cele, e ceva de mers.

Cat de complicat poate fi?
Facem o statistică a celor care vin cu mașina? Eu sunt pe jos, și sigur
nu mor 4km :)
Dar alții poate vor sa care mai multe și mai grele, și le-ar fi utile
asemenea informații.
Indeed, punctul de plecare e pus cam aiurea, dar nu mai stiam clar
punctul de iesire din gara si am pus in intersectia de langa. My bad.

--
Victor NIŢU