[GSL] In anunt luna ar trebui sa fie iulie

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Dum Iul 31 23:53:19 EEST 2011

Intamplarea pe scurt : am fost (din nou) la lucul initial stabilit de
campare si am avut supriza sa aflam ca nu putem campa la corturi in zona
pentru ca, mai nou, se afla in zona parcului national Bucegi (de curand
delimitata inclusiv cu panouri, etc.).

Din totala intamplare, cu o intrebare catre localnici despre unde am putea
sta cu cortul (preferabil cu ceva apa in apropiere), omul cu pricina ne-a
explicat : in rezervatie, doar pe proprietatea cuiva ... :)
Si intamplator e chir proprietarul unui lot (caruia nu-i cunosc inca
localizarea exacta) dar e in zona indicata (am trimis o harta catre Stas).
Cum am fost sa vad si imprejurimile, am trimis si cateva poze cu peisaje
vizibile din acea zona. S-a certificat existenta unui parau in apropiere, nu
IN locaul de campare (doar e deal nu ?).

Daca e suficient de convenabila locatia, mai bat un drum sa tocmim locul (ca
e proprietate) si sa caut un loc omenesc de pus corturi.

Cazare la pensiuni in zona in jur de 50 ron camera. Civilizat dar cu gatit
in regie proprie.
Asta e ce am putut face. Astept opinii si instructiuni.

Spor, Doru

Doru Ilasi - Aplix