[GSL] Scoala de Vara "Informatica la Castel" Editia a 2-a

Doru Ilasi doru la aplix.ro
Dum Iul 24 18:45:19 EEST 2011

Salut Mihai,

La care din sectiunile programului
http://proinfo.uvvg.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=79&Itemid=77
m-ai incadrat (sa-mi pregatesc prezentarea in tematica) ?
Asa cum e facut acum programul, ai cumva tematica prezentarilor si
pentru restul de prezentari din program ?

Multumesc,
Doru