[GSL] FLOSSCamp 2011

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Mie Mar 16 10:51:11 EET 2011

În data de Mi, 16-03-2011 la 09:59 +0200, Nicu Buculei a scris:

> Hai sa incepem cu o pagina wiki unde sa adunam propuneri

Salut,
înainte de a veni cu propuneri, vreau să întreb dacă există vre-o
comunitate/persoană dornică să-și dedice ceva timp anul ăsta pentru
organizare?

Așa cum s-a întâmplat până acum prin Adi, SbLug, Doru.

Dacă se anunță cineva, locația și alte propuneri vor trebui gândite în
funcție de persoana/grupul respectiv.