[GSL] ministrul la conferinta Open Source

Stas Sușcov stas la nerd.ro
Lun Mai 9 21:35:37 EEST 2011

În data de Lu, 09-05-2011 la 20:49 +0300, marius adrian popa a scris:
> Specificatii/protocoale si surse libere pentru proiectele
> guvernamentale
> ma gandesc aici ca toate sursele ar trebuie sa fie sub licenta
> GPL3/Gpl2...

Nu cred că merită „agățată” problema licențierii într-o etapă atât de
fragedă. Cred că ar fi mai util să li se explice modelul FLOSS și
beneficiile lor, la urma urmei, licența e doar o hârtie, dacă nu este
înțeles conceptul, e degeaba (Să nu fiu înțeles greșit, vreau să
subliniez că degeaba se oferă codul sursă C# sub GPL, pe când ăla poate
fi, cum s-a menționat în Python pe github de exemplu). Plus că în rare
cazuri, lately, proiectele au atras contribuitori pentru că aveau anume
licența X și nu Y, era mai mult tehnologia la mijloc și aia e musai să
nu fie proprietară.

Oricum baftă.