[GSL] ministrul la conferinta Open Source

Doru Ilasi doruilasi la gmail.com
Vin Mai 13 16:31:54 EEST 2011

N-am putut urmări decât prima parte a conferintei (ministrul + un pic
din M$) ; iată câteva impresii :
- ministrul a primit atât documentul redactat la care n-a răspuns
absolut nimic. Asta nu e o noutate, e ceea ce a făcut MCSI și până acum.
- singura trimitere coerentă la ceva : "pentru astfel de lucruri există
ICI și biblioteca națională de programe" ... destul de amuzant ...
- discursul mi-a adus aminte de ce vedeam la televizor alb/negru pe
vremuri. Asta n-a mai fost amuzant.
- o întrebare care m-a făcut foarte atent (pentru că nu știam că e
posibil așa ceva în 2011) a solictat un ordin al ministrului prin care
în administrație să-i fie permis cui hotărăște să implementeze ceva
liber de licență. Desigur a rămas fără răspuns.

Poate vine la FLOSS Camp, în pădure. Deși am îndoieli că până și ursul
halește așa ceva.

Cele bune,
Doru