[GSL] Fwd: [cjlug] Eveniment OSOM -Open Source Open Mind

Dum Oct 16 12:23:36 EEST 2011

Servus,

Sun─â interesant, dar cam pu╚Ťine informa╚Ťii (loca╚Ťie ╚Öi ora?). A╚Ö putea
fi interesat de o prezentare, dar nu ╚Ötiu care e publicul ╚Ťint─â.

Salut,
Andrei

On Jo, 13 oct 11, 21:41:40, Stas Sușcov wrote:

> [...]

http://nuvreauspam.ro/posts/2010/neticheta-pe-mail/
Un ata┼čament non-text a fost ┼čters...
Nume: indisponibil(─â)
Tip: application/pgp-signature
Mărime: 490 octeţi
Desc: Digital signature

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL