[GSL] Fwd: [cjlug] Eveniment OSOM -Open Source Open Mind

Marcela Oniga marcela.oniga la gmail.com
Dum Oct 16 16:34:29 EEST 2011

Salut,

Am pus afisul pe facebook
https://www.facebook.com/pages/OSOM/204284202927142 si pe blog
http://pensacola-tech.com/pensacola/2011/10/13/osom-open-source-open-mind-event-sibiu-2011/
You are all invited!

Orarul evenimentului va fi gata intr-o zi doua si o sa-l postez.

Andrei ti-am trimis detalii aditionale, pt alte nelamuriri si sugestii poti
sa ma contactezi :)

Thanks,
Marcela O.

Un ataƟament HTML a fost eliminat