[GSL] Sistem open source de tip wiki

Nicu Buculei nicubunu la gmail.com
Joi Sep 8 10:19:34 EEST 2011

On 09/08/2011 02:50 AM, Marian Banica wrote:

> Cu exceptia *MediaWiki* ce alte sisteme de tip *wiki* mai se poate
> folosi *pentru intranet intr-o companie*?

Sint o multime de asemenea sisteme dupa cum si multe alte CMS-uri care
pot fi extinse pentru a avea capacitati asemanatoare. Defineste-ti
problema mai exact.

> Ceva *simplut *de utilizat, nu neaparat usor de instalat si care sa fie
> *destul de bine dezvoltat* (si sustinut de comunitate).

Totusi MediaWiki este cel mai bine dezvoltat, are comunitatea cea mai
mare si fiind oamenii obisnuiti cu el de la Wikipedia necesita cel mai
putin training.

> Ne intereseaza si daca exista comunitate in Romania, in cazul in care nu
> ar exista fiind interesati de a sustine un asemenea proiect.

Am vazut pe la citeva conferinte oameni din echipa romaneasca ce
lucreaza la XWiki dar... nu stiu pe nimeni care sa il si foloseasca
(AFAIK e Java si cu ceva target enterprise)