[GSL] Sistem open source de tip wiki

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Joi Sep 8 17:23:17 EEST 2011

Pe 08.09.2011 16:32, Stas Sușcov a scris:

> Eu zic să o lăsați mai moale cu Moodle.
> Un sistem mai prost gândit din perspectiva utilizatorilor de rând nu am
> întâlnit.
> Să nu mai zic de mentenanța platformei. Atât timp cât există alternative
> mai bune ca Moodle, acesta nu mai merită să fie încurajat.

Stas, la „Informatica la Castel” 2011 s-a discutat pe larg subiectul
Moodle, inclusiv cu participanți din Moldova. Cei din mediul pedagogic
sunt foarte interesați.

Poate că dl. Cosmin Herman v-ar putea ajuta să vă schimbați optica  :)
Echipa Moodle România e foarte deschisă și inimoasă...
http://ro.linkedin.com/pub/cosmin-herman/5/7a/8a

Răzvan