[GSL] FOSDEM 2012

Marian Banica banica.marian la gmail.com
Vin Sep 9 11:59:01 EEST 2011

Salut,

Ma uitam recent pe site-ul de anul trecut si tot am spus ca ne-ar interesa
sa mergem si noi anul acesta la FOSDEM http://www.fosdem.org (in paranteza
fiind spus cea mai mare conferinta anuala dedicata Open Source-ului din
Europa) si ma intrebam daca a fost cineva in anii trecuti si cam care este
atmosfera si daca e cineva interesat sa mearga anul acesta. (biletele vor fi
ieftine curand asa ca trebuie sa se anunte doar perioada).
De asemenea as vrea sa stiu daca stiti in Romania evenimente mai mari care
sa promoveze Open Source exceptand desigur Eliberatica (ceva pentru
dezvoltatori).

Cu drag,
Marian

Marian Banica