[GSL] FOSDEM 2012

Răzvan Sandu razvan.sandu la zando.ro
Vin Sep 9 14:39:30 EEST 2011

Pe 09.09.2011 11:59, Marian Banica a scris:
> De asemenea as vrea sa stiu daca stiti in Romania evenimente mai mari
> care sa promoveze Open Source exceptand desigur Eliberatica

Desigur, Școala de Vară „Informatica la Castel”, un eveniment anual,
devenit deja de tradiție, organizat de Universitatea de Vest „Vasile
Goldiș” din Arad și de ARLUG, grupul utilizatorilor Linux de acolo.

http://proinfo.uvvg.ro
http://www.linkedin.com/groups?home=&gid=2239400&trk=anet_ug_hm
https://www.facebook.com/group.php?gid=128645950509525

Anul acesta a fost între 29 august și 3 septembrie, cu mulți participanți.

Mai sunt și întâlnirile lunare organizate de Asociația PROLinux:

http://prolinux.ro/evenimente/

Numai bine,
Răzvan