[GSL] intrebare

Comunicare & Traduceri comtrad_tm la yahoo.com
Mie Aug 1 09:14:36 EEST 2012

Buna ziua,

              Sunt mai nou pe aceasta lista si in domeniu,
prin urmare va rog ca - daca pun vreo intrebare idioata - sa-mi scuzati nestiinta.

              Stiu sa realizez site-uri clasice, statice folosind HTML si CSS. Cunosc putin PHP/MySQL.
              Un amic m-a rugat sa ii realizez un site gen y YOUTUBE,
unde lumea sa poata posta filmulete si eventual poze, anunturi, etc.,
el - in calitate de administrator - avand dreptul de a gestiona postarile, respectiv comentariile etc.

              Ce platforme si programe free ma sfatuiti sa folosesc?

              Va multumesc si va doresc toate cele bune,

              Ovidiu
Un ata?ament HTML a fost eliminat