[GSL] poze Floss Camp

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 5 09:39:11 EEST 2012

Stas, pune tu te rog pozele pe camp.softwareliber.ro și eventual lasă și un
mesaj cum se face asta, văd directorul pe server dar presupun că ai generat
cu ceva miniaturile.

Actualizează și pagina cu participarea și pune membrii care au participat;
dacă am uitat pe cineva (activ în lumea programelor libere), vă rog
adăugați:

Alexandru Szasz
Doru Ilași
Cristian Silaghi
Ioan Eugen Stan
Alin Rus
Cornel-Florentin Dimitriu
Romulus Maier
Silviu Vulcan
Ionuț Jula
Tudor M Pop
Varga Levente
Petru Rațiu
Adrian Marius Popa
Alexandru Cucu
Tiberiu Turbureanu
Gabriel Ivănică

În data de 5 august 2012, 09:14, Alexandru Szasz <alexxed la gmail.com> a
scris:

> De văzut http://a.maimult.ro/FLOSSCamp2012/
> De descărcat (200MB)
> http://a.maimult.ro/FLOSSCamp2012/FLOSSCamp2012.tar.gz
>
> În data de 30 iulie 2012, 11:54, Doru Ilasi <doruilasi la gmail.com> a scris:

> --
> Alexandru Szasz

Mai multe informaii despre lista de discuii GSL