[GSL] FLOSSCamp pe viitor

Alexandru Szasz alexxed la gmail.com
Dum Aug 5 10:19:32 EEST 2012

Salutare,

După cum majoritatea știe, FLOSSCamp e un eveniment ce a început în 2008,
promovat prin camp.softwareliber.ro.
A început ca o idee simplă, să adunăm contribuitorii la programe libere
într-un loc, în natură, unde se pot cunoaște mai bine și cel mai important,
pot vedea c─â exist─â ╚Öi al╚Ťii ca ei.

Dintre participan╚Ťi, unii insist─â s─â fie la cort, al╚Ťii nu vor cort. Eu am
fost din 2008 ├«n fiecare an, ├«l mai ╚Ťin minte ╚Öi pe Ionu╚Ť (fdd) c─â a fost
la fiecare eveniment și prefer cort și mâncare la cort.
Din reac╚Ťiile pe care le-am primit eu, majoritatea vrea s─â fie la cort ╚Öi
unii chiar se plâng că în ultimii ani locul de campare a fost prea aproape
de pensiune, fiind practic în curtea pensiunii.
Cred c─â una dintre cele mai reu╚Öite edi╚Ťii a fost ├«n
2009<http://camp.softwareliber.ro/2009/poze/img_6264.jpg>,
urmată de 2011 <http://camp.softwareliber.ro/2011/foto/flosscamperi2011.jpg>și
unul dintre motive a fost c─â s-au ├«ndeplinit ambele condi╚Ťii, locul de
campare a fost destul de retras, era o apă lângă și pensiunea era la o
distan╚Ť─â acceptabil─â.

După 5 evenimente fără întrerupere, e păcat să nu dezvoltăm evenimentul
─âsta ( a nu se citi eliberatica, r─âm├óne scopul ini╚Ťial, ─âla e identitatea
evenimentului ) .

Ce v─âd eu c─â lipse╚Öte e, ├«n ordinea importan╚Ťei:

   1. independen╚Ť─â, ie╚Öirea de sub umbrela softwareliber.ro
   2. list─â proprie de discu╚Ťii
   3. domeniu separat
   4. conturi/pagini pe re╚Ťele de socializare
   5. cu cel pu╚Ťin o lun─â ├«nainte de eveniment ar trebui s─â se ╚Ötie totul
   despre cazare, campare și cine participă
   6. hotărârea locului de anul viitor trebuie să înceapă imediat după ce
   s-a terminat evenimentul
   7. trebuie adunat feedback dup─â eveniment
   8. participan╚Ťii mai marcan╚Ťi trebuie men╚Ťiona╚Ťi pe sait, ei sunt o
   reclamă pentru eveniment și asta poate atrage contribuitori mai tineri
   9. un program (nimic strict, doar ceva ca s─â stimul─âm activit─â╚Ťi f─âcute
   împreună, gen trezirea, prânz, foc de tabără, poză de grup, etc)

Legat de locul evenimentului, Brașov e prea departe de toată lumea în afară
de cei din București. Sibiu și împrejurimile (Gura Râului, drumul spre
Păltiniș) sunt mult mai accesibile (sub 4 ore de condus sau tren + autobuz
direct de la gar─â).
Fiind un weekend e important să nu pierzi jumătate de zi conducând.

Dintre cei care sunte╚Ťi abona╚Ťi aici, v─â rog s─â comenta╚Ťi, mai ales la
punctele lips─â s─â vedem c├ó╚Ťi suntem pe lista asta ╚Öi dac─â e suficient
interes să creștem FLOSSCamp.

Un ata┼čament HTML a fost eliminat

Mai multe informa■ii despre lista de discu■ii GSL